שלום,
רכשתי מוצר מחו"ל, נשלחה לי הודעה שהמוצר יימסר בתאריך 30.8 עד סוף היום.
חיכיתי בביתי לשליח אך הוא לא הגיע.
בתאריך 31.8 התקשרתי לחברת השליחויות שאמרו שאכן המוצר היה צריך להגיע עם השליח אך הם צריכים לבדוק את סיבת אי הגעת השליח.
כשאמרתי להם שבהתאם לחוק השליחים מגיע לי 600 ש"ח על אי הגעת השליח ביום המסירה שנקבע הם טענו שאני צריך לדבר עם האתר בחו"ל שהזמנתי דרכו את המוצר והם ידברו עם חברת השליחויות (כי ההתקשרות היא בין האתר ובין חברת השליחויות) ואני לא יכול לדרוש מהם כלום.
אשמח לדעת מה עלי לעשות.
שלום,
בהתאם למתואר מגיע לך פיצוי מחברת השליחויות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר