בתחילת חודש אוגוסט הצטרפתי לשירותי אינטרנט של חברת תקשורת מוכרת. בשיחה עם הנציג, הומלץ לי לרכוש את הראוטר וכך עשיתי.
במהלך החודש ניסיתי להיכנס לאתר מסוים, מאחר ולא הצלחתי, התקשרתי לחברת התקשורת. לאחר שגוללתי את הבעיה בפני הנציג, לדבריו "החברה חוסמת את האתר ולא ניתן לפתוח את החסימה." עקב חסימת האתר החלטתי לעבור חברת אינטרנט. בסיום ההתקשרות עם החברה שאלתי את הנציגה להיכן לשלוח את הציוד, לדבריה - מכיוון שרכשתי את הציוד, אמשיך לשלם במשך 36 חודשים עבור הראוטר. אציין, שבמידה והחברה היו אומרים שהם חוסמים אתרים מסוימים, לא הייתי מתחברת כלל.
האם ניתן לעשות משהו בנידון?
אודה לתשובתכם.
שלום,
בהתאם למתואר אין מה לעשות. רכשת מוצר בתשלומים וכעת עליך לשלם בעבור מוצר זה (להבדיל משירות אינטרנט אותו ניתן לבטל בכל זמן).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר