סגרתי 2 לילות במלון באילת ב-900 ש"ח ולאחר שהכנסתי את פרטי האשראי קיבלתי אישור הזמנה. לאחר מכן שלחו לי מייל מהמלון ואמרו שהאשראי שלי לא עבר וביטלו את העסקה. אמרו שאם ארצה לסגור מחדש את החדר זה יעלה לי כבר 1900 ש"ח. האם יש לי עילה לתביעה?
שלום,
כן בהתאם לחוק הגנת הצרכן. כבר דיברנו על נושא זה בטלפון.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר