היי, בת הזוג שלי ואני מנויים בסלולר בחברת תקשורת מוכרת דרך משווק מסוים.
לפני הכל רק אזכיר שכרטיסי הסים שבבעלותנו הם שלנו והמספרים שם שייכים לנו ולא למשווק או לחברה (נקנו לפני שנים רבות על ידינו).
הסיפור התחיל לפני כשבועיים כשרצינו להצטרף לחברת התקשורת כלקוחות עצמאיים ולא דרך המשווק כדי לחסוך בעלויות הסלולר שלנו. כשדיברנו עם המשווק, הוא דאג לבקש שקודם כל נסדיר את התשלום האחרון לאותו החודש ואכן עשינו זאת.
אחרי שהסדרנו את התשלום ניסינו לדבר עם המשווק שוב פעם בנושא. הפעם נציגה של המשווק ענתה לנו בטענה שהמשווק עסוק ולא פנוי באותו רגע.
במשך כל אותו היום לא חזרה שיחה מהמשווק לבת הזוג. ניסתה שוב פעם יום למחרת כי לקבל מהנציגה שלו את אותה התשובה וגם באותו היום המשווק לא חזר אליה. יום נוסף עבר והיא ניסתה כבר כמה פעמים להתקשר במקום לחכות לשיחה החוזרת. בכל פעם נאמר לה שהמשווק עסוק מכדי לתת לנו שירות באותו הרגע (כבר 3 ימים שאנחנו מקבלים את אותה התוצאה).
ביום שלמחרת אני כבר התקשרתי בעצמי לשם וניסיתי לבקש שהמשווק ידבר איתי ויעביר בעלות על הקווים, רק כדי לקבל מהנציגה את אותה התשובה שהוא עסוק מדי, והיא לא יכולה לעשות צעד כזה אלא רק הוא עצמו.
כשהתעצבנתי מהנושא ודרשתי לקבל את השירות שמגיע לי מהמשווק הנציגה שלו ניתקה לי את השיחה בפנים, ובמשך כל אותו היום בניסיונות חוזרים להתקשר אליהם פשוט נתקלתי בחוסר מענה וניתוקים נוספים.
יום למחרת המשווק סוף סוף התקשר אליי.
כשנשאל לגבי נושא הניתוק והנושא שלא ענו לי אחרי זה, הוא החליט שזה נעשה כי התקשרתי ללא הפסקה והתעלם מהעובדה שהנציגה שלו ניתקה לי בפנים במקום לתת לי תשובה.
מפה לשם, השיחה הסתיימה בכך שהמשווק אמר לי לדבר עם אדם ספציפי מחברת התקשורת שישלח למשווק שלנו מייל לבקשת העברת בעלות, ואמר שיאשר את העברת הבעלות הזו ברגע שיקבל אותה, כמובן שזה אחרי הרבה ניסיונות חוזרים לשכנע אותנו שנתנייד לחברה אחרת (בניגוד לבקשתנו ורצוננו).
אחרי השיחה הזו התקשרנו לחברת התקשורת, הצלחנו להשיג את האדם המבוקש בנושא הנ"ל ואמרנו מה שהמשווק אמר לנו וביקשנו שישלח למשווק את הבקשה להעברת הבעלות.
הוא שלח את המייל ואחרי כמה דקות החזיר לנו תשובה שהמשווק מסרב להעביר בעלות ודורש שננייד את המספרים מהחברה. בינתיים בזמן הזה, הוראת קבע שהקמנו לחברת התקשורת נפסלה כי לא היה מי שיקבל אותה וחויבנו בסכום הקמת הבקשה להקמת הוראת הקבע.
השאלה כאן היא אם יש לי עילה לתביעה כנגד המשווק?
מזכיר: ניתקו לי את השיחה בפנים, נמנעו מלתת לי שירות, נאמר לי לדבר עם חברת התקשורת שישלחו בקשה להעברת בעלות אחרי שהמשווק הבטיח לנו שיאשר, וגרם לנו להתקשר לחברה לחינם כדי שהוא זה שלא יאשר בסוף.
וכמובן, האם המשווק יוכל לדרוש ממני תשלום חודש נוסף בעקבות המצב?
ביקשנו להעביר את הבעלות עוד לפני שהתחיל חודש נוסף כדי לשלם חצי מחיר לחברת התקשורת מאשר מחיר כפול למשווק או שלא יוכל לחייב אותנו בסכום נוסף?
תודה מראש, ולדימיר.
שלום,
באם הבנתי נכון את סיפור המקרה ובהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה בגין נזקים ועוגמת נפש שנגרמו לכם ובתנאי שיש לכם את כל הראיות להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר