בתאריך 20.9 ביום ראשון סבתא שלי (ניצולת שואה בת 87) ביצעה עבורי ועבור אחותי הזמנת חבילת נופש ביוון באתר של חברת סוכנות נסיעות כמתנה לשתינו.
הטיסה ביום חמישי 24.9 ולפי הנהלים לטסים לחו״ל של משרד הבריאות יש לבצע בדיקת קורונה 72 שעות לפני מועד העלייה למטוס.
אני ואחותי ביצענו בדיקה פרטית בתאריך 21.9 ביום שני בבית חולים.
התשובה השלילית של אחותי הגיעה בערב ושלי הגיעה ב-22.9 ביום שלישי בבוקר - התשובה יצאה חיובית (יש לי קורונה).
מיד התחלנו בנהלי ביטול ההזמנה של החברה - שליחת מייל לביטול ההזמנה + מילוי טופס באתר (לא עברו 48 שעות מביצוע ההזמנה).
בשעה 16:29 ביום שלישי קיבלנו מייל חוזר שלא ניתן לקבל החזר כספי ודמי הביטול הם מלאים.
התקשרנו למוקד ההזמנות - כי לא ניתן להשיג את שירות הלקוחות שלהם בטלפון והנציג טען שיש אופציה להחזר מלא במקרה של ביטול רק אם משלמים על אופציה כזאת מראש באתר (20$ לאדם).
בבדיקה באתר אין אופציה במעמד של הזמנת החבילה לביטול - כנראה אופציה שקיימת רק בהזמנות בטלפון.
במהלך היומיים האחרונים אנחנו בטלפונים מול החברה שמנתקת לנו את הטלפון בפרצוף בשנייה שמבינים שאלה אנחנו ואין מענה במיילים.
ניסינו לבטל את העסקה מול חברת האשראי אך הם אומרים שזה רק מול החברה כי העסקה אושרה.
אנחנו אובדות עצות.
בסך הכול סבתא שלנו רצתה לתת לנו מתנה ועכשיו 1,700 דולר הולכים לחברה על טיסה שכלל לא נגיע אליה.
מה אפשר לעשות?
שלום,
בהתאם למתואר אני מציע להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד לצורך ביטול העסקה והשבה כספית מלאה.
במידה ומכתב לא יסייע יהיה צורך להגיש תביעה לבית המשפט לצורך ביטול העסקה והשבה כספית מלאה.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אנא פנו למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר