לפני משבר הקורונה רכשנו 4 כרטיסי טיסה לבודפשט הלוך חזור דרך אתר אינטרנט בחברת תעופה מסוימת. הטיסה הייתה אמורה להיות באוגוסט אבל לא נסענו לשדה התעופה בגלל משבר הקורונה. לא דיברו איתנו ושלא שלחו לנו הסברים ו/או זיכוי. עכשיו אנחנו מנסים למצוא למי להתקשר, מצאנו מספר באתר שלהם שעולה 4 שקל לדקה, התקשרנו והייתה המתנה שבסופה ענתה מוקדנית שמיד ניתקה לנו ולא הקשיבה לבקשתנו.
מה אפשר לעשות? האם מישהו נתקל בבעיה כזו? האם מישהו הצליח לפתור בעיה כזו? אשמח לקבל פרטים.
שלום,
קראתי את הדברים בעיון.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך.
השירותים המשפטיים בתשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר