שלום,
ככלל העסקאות שמתנהלות עם חברות אינטרנט/טלוויזיה.
סיכמתי עם חברת תקשורת על סכום חודשי שאשלם להם כל חודש עבור שירות טלוויזיה ואינטרנט, בהסכם טלפוני.
הקלטתי חלק מהשיחות בה נאמר בפירוש הסכום, הגדלתי לעשות ושאלתי את כל השאלות הנכונות-האם אין חיובים נוספים? אין תשלום להתקנה וכו' וכו'. בקיצור ממש וידאתי איתם שהסכום שנקבע הוא הסכום הסופי ולא יכניסו לי פתאום איזה המצאה כזו אחרת.
מה שלא מנע מהם לעשות כן.
כל חודש מגיע אליי חיוב אחר- בחשבונית מפורטים דברים שלא הזמנתי/ביקשתי/דרשתי. ההזוי שכל חודש הם מוצאים סיבה אחרת לחייב אותי הרבה יותר מהסכום שסוכם.
בעייני זה פשוט גניבה ואין שום מילה אחרת לתאר את זה.
הייתי איתם באינספור שיחות שהתישו אותי נפשית וגזלו לי המון זמן (באמת בלי להגזים) הם עוד זיכו אותי פעם אחת אחרי אינספור השיחות האלה בסכומים שגבו ממני שלא כדין. אבל כמובן שכבר חודש אחרי המשיכו לגבות חיובים שהיו מעבר לסכום שסוכם- שוב.
ממש אני מרגישה כאילו שודדים אותי ואף אחד במדינה לא עוצר את ההתנהלות הזו.
מה עושים? לא רק למעני, גם למען השפיות של אזרחי ישראל ומניעת ההתנהלות הפושעת הזאת?
תודה רבה מראש
שלום,
זהו אינו המקום המתאים להפנות את שאלתך. עליך לפנות ולהפנות את שאלתך למשרד התקשורת ולשר התקשורת.
פורום זה עוסק בתביעות קטנות.
המקרה שלך בהחלט מתאים לתביעה בבית משפט לתביעות קטנות עם או ללא ייצוג של עורך דין.
במקרה המתואר החוק קובע כי את זכאית לפיצוי של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק ועד 50,000 ש"ח כאשר חברה חוזרת על מחדליה שוב ושוב.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע טיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר