עשיתי בשביל אמא שלי בדיקות לגבי התנתקות מחברת תקשורת.
מסתבר שאמא שלי משלמת על "שירות טכני פרימיום (שזה שירות טכני מרחוק)" ועל אימייל עם ענן של 25GB.
מה הקטע? אמא שלי בת 60, לא יודעת מה זה אימייל.
והחליטו לשלוח לה חשבוניות מהחברה לאימייל שהובילו אותה לשלם עליו.
ואם לא הייתי מתקשר לחברה בשבילה, היא לא רק הייתה משלמת על זה 7 שנים (היא משלמת על זה מאז 2013) אלא היא הייתה
משלמת על זה כל החיים עקב חוסר ידיעה.
ניסיתי לדבר איתם לגבי זיכוי כדי לסגור את זה בינינו והם דחו אותי, אני חושב שאפנה לעורך דין. מה אפשר לעשות?
שלום,
בדיוק כפי שכתבת. לפנות לעורך דין.
כמו בכל תחום - אם אינך מצליח לפתור את הדברים בעצמך - יש לפנות לאיש מקצוע. במקרה הזה איש המקצוע הוא עורך דין.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אנא פנה למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר