אני לקוח של חברת תקשורת, קרתה פעם אחת תקלה באמצעי התשלום וחזר חיוב, החיוב לא היה כזה גדול היה רק של 79 שקל ואני כמובן לקחתי אחריות וניסיתי לחייג למוקד הפיננסי וניסיתי לחייג אך שהתקשרתי המענה הקולי אמר מספרך חסום למוקד זה אז בסוף התקשרתי למוקד הסלולר הרגיל ודיווחתי וביקשתי ארכה של זמן לגבי התשלום. המנהלת הבטיחה שתעביר אבל לא העבירה כלום למוקד הפיננסי, מה שגרם להפעלת ההגבלה למשך 4 שנים בטענה שברחתי ולא שילמתי ולא לקחתי אחריות, ואני כן משלם ולוקח אחריות על הכול. ששאלתי לגבי מה הגבלה אמרו שזה רק לגבי ציוד קצה ולשירותי החברה כן אני יכול להירשם אך פתאום לאחר 8 חודשים שאני מנסה להירשם לשירותי הטלוויזיה נזכרים להגיד לי שגם על שירותי החברה אני מוגבל ולא יכול להירשם למשך 4 שנים עם הגבלה שהפעילה נגדי החברה. האם זה חוקי כי אני לא אשם כאן, דיווחתי ועשיתי מה שצריך כדי לברר ואחרי זה אני מגלה שהחיוב חזר בגלל טעות של הבנק ואין קשר אליי כי הבנק בדק את המקרה של כול החיובים שחזרו וזו טעות של הבנק וכן היה כסף בחשבון. האם החברה מחויבת לתת לי פירוט ביחס לדברים שאני מוגבל בהם? כי הם לא נתנו ואין לי מושג בדבר היקף ההגבלה.
שלום,
לחברה יש זכות להגביל כאשר הלקוח לא עומד בתנאיי ההסכם עליו הוא חתם.
בשלב זה אני מציע לך לפנות לחברה באמצעות עו"ד במכתב התראה לפני תביעה על מנת לקבל תשובות בכתב וראיות.
לאחר קבלת תשובות וראיות ניתן יהיה לשקול האם יש מקום להגיש תביעה וכנגד מי מהגורמים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר