שלום, רכשתי מדיח יד שניה דרך הפייסבוק, המוכרת נשאלה אם המדיח כלים תקין ואמרה שכן, כשביקשתי לחבר אותו לראות שאכן עובד במעמד הקניה אמרה אין לי חיבור למדיח אבל אם יש תקלה אני כאן ואחזיר לך את הכסף. אציין שהמוכרת נראית כאדם אמין, מדובר ב-500 שקלים, היה לי אינסטלטור בבית שהכין תשתית, וטכנאי שהזמנתי לצורך הרכבה. מיד עם תום ההרכבה והפעלת המדיח הטכנאי כיבה את המדיח ואמר לי גברת המדיח מקולקל, המנוע בו תפוס. שאלתי אם זה משהו שיכול לקרות במהלך הובלה וטען שממש לא זה תקלה ישנה היות ופתח את המנוע ובחן את זה. יצרתי קשר עם המוכרת והסברתי לה שהמדיח לא עובד וביקשתי כספי בחזרה. היא מתחמקת ואיננה מעוניינת להחזיר לי את כספי למרות שיש לי הודעה כתובה ממנה טרם העסקה שאמרה שתחזיר אם יש בעיה.
מה אפשר לעשות במצב כזה?
שלום,
במקרה זה ניתן לשלוח מכתב התראה מעו"ד לצורך קבלת כספך בחזרה.
אפשרות נוספת היא הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות לצורך ביטול העסקה, השבה כספית מלאה ותשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר