הזמנתי מכשיר לייזר ביתי בסך 350 ש"ח וקיבלתי אותו פגום. בשירות לקוחות אין מענה למרות שהם יודעים שהמוצר שלי הגיע פגום. כי אמרתי להם, והם ענו ואמרו שישלחו חדש ומאז אין מענה. אשמח לעזרה!
שלום,
בהתאם למתואר את רשאית להחליף את המוצר למוצר תקין אחר או לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
ככל שאינך מצליחה לעשות זאת בעצמך - את רשאית להעזר בעו"ד בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
מה אני יכולה לעשות בנידון אם לא עונים בשירות לקוחות? ואם אני נעזרת בעורך דין במה זה כרוך?
שלום,
כפי שכתבתי - אם לא עונים לך אני ממליץ לך לפנות לאיש מקצוע (במקרה זה עורך דין).
זה כרוך בתשלום שכ"ט עו"ד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר