שלום,
רכשתי 2 כרטיסי טיסה לארה"ב דרך אתר של חברת נסיעות במחיר נמוך של 589 דולר לאחד. הכרטיסים לא היו גמישים. כמה ימים לפני הטיסה חליתי בקורונה. יצרתי קשר עם חברת התעופה שהסכימה להקפיא לי את הטיסה. כשבאתי להפשיר החברה טענה שרק חברת הנסיעות יכולה לעשות זאת ואילו חברת הנסיעות טענה שרק חברת התעופה יכולה. משכו אותי בפינג פונג ארוך מאוד ובסוף חברת הנסיעות הסכימה לבדוק. חזרו אלי עם תשובה שאצטרך להוסיף 807 דולר הפרש לכל כרטיס. הם טוענים שחברת התעופה דורשת את זה מהם כי אין הנחה על כרטיס מוקפא. יש לציין כי זה המחיר לכרטיס חדש בחברת התעופה כאשר דרך חברת הנסיעות באינטרנט המחיר לטיסה הוא עדיין 589 דולר.
מה אפשר לעשות?
שלום,
אני מציע לך לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ ובמידת הצורך סיוע וטיפול משפטי בעניינך.
לא ניתן להבין מסיפור המקרה האם יש לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר