לפני כשנה רכשתי לי ולבת זוגי שני כרטיסי טיסה, זוג חברים שלנו רכשו גם הם כרטיסי טיסה דרך אותה הסוכנות באינטרנט באותו מחיר. ראוי לציין שגם אנחנו וגם החברים שלנו רכשנו גם ביטוח שמאפשר לקבל 85% משווי הכרטיס במקרה של ביטול מכל סיבה.
ברגע שהבנו שלא תהיה טיסה בעקבות הקורונה ביטלנו גם אני וזוגתי וגם החברים שלנו את הכרטיסים וביקשנו לקבל החזר כספי. חברים שלנו קיבלו החזר כספי של כ-85% משווי הכרטיסים לפני כחודשיים, ואני ובת זוגתי לא קיבלנו החזר עד לשבוע האחרון, בשבוע האחרון קיבלנו את ההחזר והסתבר לנו שהחזירו כמחצית מהסכום שחברים שלנו קיבלו בלי שום פירוט על מה ולמה. אין שום דרך ליצור קשר עם הסוכנות ורציתי לדעת האם יש משהו שאפשר לעשות על מנת לקבל את מלוא הסכום המגיע לנו. תודה
שלום,
כן בהחלט יש מה לעשות.
בשלב זה - אם אינך מצליח להגיע לסוכנות בעצמך ולפתור את העניין, אני מציע לך לפנות לאיש מקצוע (עו"ד) כדי שיפעל בשמך וישיב לך בחזרה את כל כספך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע טיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר