היי שלום, יש לי לקוח שביקש להקליט את השיחה ובשיחה יש פרט חשוב להמשך תהליך העבודה.
ביקשתי ממנו לשלוח לי את ההקלטה אך הוא לא מוכן.
האם יש סעיף בחוק שיכול לעזור לי עם הסיטואציה הזאת?
תודה רבה מראש
שלום,
שאלתך לא כל כך מובנת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
סליחה אני אפרט,
לקוח ביצע הקלטה של הצעת המחיר ואופן העבודה בהסכמתי. לפני ההקלטה סוכם עימו שהוא יעביר לי את ההקלטה, הלקוח לא שלח לי אותה עד היום אך בינתיים התחלתי לעבוד ובשלב סיום הפרוייקט הוא ציין שחסר פרט טכני שציינתי בהקלטה, בגלל שהתקשורת בינינו הייתה טובה האמנתי לו אך ביקשתי שוב לקבל את ההקלטה שאוכל לבחון אותה בעצמי כפי שסוכם והוא סירב.
הוא שילם לי כבר על חצי עבודה אך הפרט החסר דרש ממני הרבה שעות עבודה נוספות בתכנות לכן אמרתי לו שלא אוכל להתקדם ללא ההקלטה.
האם יש דרך משפטית לגשת לבעיה הזאת עקב הפרת הסכמים? האם אני פועל נכון?
תודה ושבוע טוב
שלום,
אתחיל מהסוף ואומר שאינך פועל נכון (הן מבחינה משפטית והן מבחינת ניהול עסקך).
אתה הוא איש השירות וכעת אתה רודף אחרי הלקוח כדי שיתן לך את האפשרות להקשיב לשיחה טלפונית (שהשיחה הטלפונית היא למעשה ההסכם ביניכם). מוזר.
בכל מקרה מבחינה משפטית ניתן לבקש צו מבית המשפט לקבל ראיה (שיחת טלפון).
לפני שאתה ממשיך - אני ממליץ לך להתייעץ עם איש מקצוע בעניינך (עורך דין) כדי שיסייע לך לצאת מהפלונטר שנכנסת אליו.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות אליי ואשמח לעזור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר