שלום,
לקרובי משפחה שלי (זוג מבוגר, בני 80+) יש כמה בעיות מול חברת תקשורת. אציין רק אחת - גיליתי שהם חויבו באופן אוטומטי על בסיס חודשי לאחר שלא נענו להודעות אסמס שהם אינם מעוניינים בשירות שהחברה מציעה. האם על פי החוק, חברה יכולה לחייב לקוח כאשר אין כלל מענה להודעת אסמס? האם החברה יכולה להכניס סעיף שאומר שהיא רשאית לעשות פעולה זו בהסכם?
תודה.
שלום,
תחילה אציין כי אני לא בטוח שאת שואלת את השאלות הנכונות בעניין. בכל זאת אענה על שאלותיך.
כן, חברה יכולה לחייב לקוח כאשר אין מענה להודעת SMS.
כן, חברה יכולה להכניס סעיף שאומר שהיא רשאית לעשות פעולה זו בהסכם.
אני מציע לך/לכם לפנות לעו"ד תחילה לצורך קבלת ייעוץ משפטי בעניינכם ובהמשך להיעזר בשירותיו כדי לטפל בענייכם המשפטי.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי - אני לרשותכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר