נציג חברת תקשורת הציע לנו טלפונית עסקה מסוימת, בה הסכמנו להצטרף על פי הסכום שננקב בשיחה.
עם זאת, התשלום שמועבר בפועל לחברה הינו גבוה יותר.
שלחנו תלונה לנציב תלונות הציבור של החברה, אך טרם קיבלנו מענה. יש לציין כי הם מבטיחים מענה עד 14 ימי עסקים, אך בפועל עברו יותר. מה מומלץ לעשות?
שלום,
ככל שלא הצלחת בעצמך - כעת מומלץ לפנות לאיש מקצוע (במקרה זה עורך דין) כדי שעו"ד יטפל במקרה.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר