אמרו לי בטלפון שהמכשיר המסוים שאני הולך לקנות הוא יבואן רשמי של פרטנר, וכן שהוא מדגם אירופאי ולא יפני. אחרי שקניתי הבנתי שרימו אותי [כל נסיעה לחנות - כל צד למעלה משעה ממקום מגוריי + כמה שעות של העברת נתונים ממכשיר אחד לשני].
המוכרת הסכימה להחזיר, אך פעם שניה כשהגעתי המוכר לא רצה לכבד את ההסכם, ואפשר רק לעשות "ביטול עסקה" בעלות של 100 ש"ח. כמו-כן כדי לסתור את טענתי הם ערכו שינויים באתר (אחרי קבלת התלונה) והראו לי את זה בחנות (רק אחר כך ראיתי בצילום מסך בבית שזה לא הופיע לפני).
האם יש עילה לתביעה על הטעייה לגבי יבואן רשמי פרטנר/ארץ ייצור המכשיר (יש שינוי במכשיר במצלמה ולכן המחיר שונה)/חזרה מהסיכום איתי לגבי השבת המכשיר/השפלת לקוח (המוכר אמר לי "תשתוק" ולא רצה לשמוע דבריי) / טרטור ועגמת נפש?
ואם כן - על איזה סכום?
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה, אך עילה לתביעה בלבד אינה מספיקה כדי להצליח בתביעה.
יש צורך גם בראיות מתאימות להוכחת עילת התביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
לגבי גובה הפיצויים - ביטול העסקה (הסכום ששילמת) + פיצויים בגין נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר