שלום,
חברת תקשורת קבעה לי טכנאי שיתקין לי אינטרנט בבית בין השעות 15:00-17:00,
בשעה 17:00 בדיוק התקשר נציג להגיד שהטכנאי יאחר ויגיע תוך לכל היותר 40 דק', שאלתי האם זה תוך לכל היותר שעה יגיע אליי, נאמר לי שכן.
בפועל הטכנאי איחר גם לשעה זו והגיע אליי ב-19:17.
החברה הציעה פיצוי של 100 ש"ח, בטענה שברגע שהטכנאי עדכן על האיחור וזה תקין לכן ביקשתי לברר את הנושא ולחזור אליהם.
התקשרתי שוב אחרי שביררתי והנציגה הציעה לי פיצוי של 400 ש"ח ביקשתי ישירות לאשראי.
היא ביצעה בירור נוסף, נסוגה, אמרה לי שאני לא זכאי כעת ושהם צריכים זמן לברר שוב את מהלך השיחות (ברשותי גם הקלטה של אותה שיחה עם הנציגה).
כיצד עליי לפעול הן על עוגמת הנפש שנגרמה בשיחה והן על איחור הטכנאי?
שלום,
יש מס' דרכים לפעול בעניין.
1. לפעול באמצעות עו"ד בעניינך לצורך קבלת פיצויים כספיים בהתאם לחוק והפסיקה.
2. לפעול בעצמך.
3. להגיש תביעה בעניין זה בבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
ויש עילה לתביעה? גם על עוגמת הנפש, שנאמר לי תחילה שאני זכאי לפיצוי על סך 400 ש"ח (גיפט קארד) ולאחר מכן שאני לא, ושהעניין יעבור בירור מחדש?
שלום,
בהתאם לסיפור המקרה יש לך עילה לתביעה בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר