לפני כמה חודשים הגעתי לסניף סופר, ואז ניגשו אליי 2 נציגים ואמרו לי שכדאי לי לעשות כרטיס אשראי של הסופר כי מקבלים 100₪ במתנה. הם היו נראים לי אמינים מאוד אז האמנתי להם.
עשיתי אתו קנייה על סמך ההטבה הזו ואז אני מגלה שבצעם אין הטבה.
החברה אמרה שאני לא מקבל הטבה כי השתתפתי במבצע אחר כשהיה לי כרטיס לפני 2-3 שנים, ובמסמך שחתמתי עליו כתוב שההטבה היא ללקוחות חדשים בלבד.
אמרתי להם שהם היו צריכים להגיד לי דבר כזה, ולא להסתמך על זה שאני אקרא את כל התקנון,
כי הנציגים שלהם אמרו לי במפורש אחרת (אמרו לי במפורש שאני מקבל את ההטבה).
הם בתגובה אמרו שהם העבירו "חידוד נהלים נוקשה" לנציגים, אבל בכל זאת הם מסרבים לתת לי את ההטבה שהובטחה לי מהנציגים.
ואין לי שום הקלטה מהשיחה איתם.
יש לי עילה לתביעה מולם?
יש סיכוי לתביעה כזו?
שלום,
יש עילה לתביעה. לא הייתי רץ לתבוע. פשוט תבטל את הכרטיס.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אבל הקטע שהכסף כבר שולם להם, ולא יעזור לי עכשיו לבטל את הכרטיס.
הקנייה כבר נעשתה, על סמך ההטבה הזו שהובטחה.
אני פשוט רוצה שהם יקיימו את הבטחתם וייתנו לי את המאה שקלים שהובטחו לי.
ואולי גם פיצוי על עוגמת הנפש/הוצאות משפט, אם אאלץ לתבוע אותם.
רק הבעיה שלא הקלטתי את הנציגים מבטיחים לי.
יש איך לתבוע אותם בלי שיש לי הקלטה שלהם?
אולי זה שהם אמרו שהם העבירו "חידוד נהלים נוקשה" זה יכול לעזור לי להוכיח שהם מודים שהם שיקרו?
שלום,
אתה רשאי לתבוע ללא הקלטה שלהם.
כמובן שללא הראיות המתאימות אתה תפסיד בבית המשפט ותצטרך לשלם לצד השני פיצויים. לשיקולך. את דעתי כתבתי לך בפעם הראשונה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר