ביצעתי עסקה עם חברה להסרת שיער בלייזר ב-29.11.2020 וביקשתי לבטלה ב-13.12.2020 (שבועיים בדיוק מביצוע העסקה). התקשרתי לשירות לקוחות, אמרו לי להתקשר לסניף - חיפשתי בגוגל את מספר הסניף אליו התקשרתי מספר פעמים ולא קיבלתי מענה, לאחר מכן ניסיתי שוב וענו לי, אמרו לי שמנהלת הסניף תחזור אליי כדי לברר על ביטול העסקה. אלא שהיא חזרה אליי יום למחרת בטענה שלא ניתן לבטל את העסקה. זאת לאחר רדיפות רבות, וגם כאשר שאלתי אם ניתן אפילו לשלם איזשהו קנס רק כדי לבטל את העסקה נעניתי בשלילה. האם ניתן להגיש כתב תביעה? מה ניתן לעשות במצב כזה?
שלום,
בטרם רצים להגיש כתב תביעה יש צורך לבחון האם יש לך עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות.
מסיפור המקרה לא ניתן ללמוד האם יש לך עילה לתביעה וראיות להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר