היי, אשמח להתייעצות.
באמצע אוקטובר ביצעתי עסקת און ליין למוצר עם תמונה אישית מאתר ישראלי.
כעבור מספר ימים פניתי אליהם בשאלה האם אפשר להקדים את 15 ימי העסקים, מאחר ומדובר במתנה. הוסבר לי שלא, חיכיתי את מספר הימים המדובר והמתנה טרם הגיעה. יצרתי איתם קשר, הם טענו שבשל נגיף הקורונה יש להם עיכובים בדואר (כשביקשתי מספר מעקב בדואר נאמר לי שאין להם) ושיש להם 91 ימי עסקים למסירת המוצר.
ביקשתי לבטל את העסקה בחלוף 15 הימים ונעניתי שרק לאחר 91 ימי העסקים אוכל לבטל את העסקה באם המוצר לא יגיע.
נראה לי מגוחך לחכות למוצר שהוזמן מהארץ מאוקטובר עד מרץ, בעוד שמוצרים שהוזמנו מחול הרבה אחרי כבר התקבלו מזמן.
האם ניתן לעשות משהו בנידון? כבר מיותר המוצר ונמאס לי מהסחבת של החברה הזו, הם העיקר קיבלו את הכסף ולא רוצים להחזיר.
שלום,
בהחלט יש מה לעשות.
כל מה שאת מתארת אינו הגיוני ובניגוד לחוק.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר