ביצעתי הזמנת אונליין של נעליים מאתר שנמצא בארץ, זמן האספקה שהובטח הינו בין 10-18 ימי עסקים כשיום לפני השליח יצור עמי קשר, עברו 18 ימי עסקים, חיכיתי בבית ובזבזתי יום עבודה ואף אחד לא יצר עמי קשר.
שלחתי להם הודעה והם תיאמו לי מועד חדש וגם בו לא עמדו כתוצאה מכך בזבזתי יום עבודה נוסף,
תיאמו איתי פעם שלישית וגם בה לא עמדו לאחר הבטחה של מנהל שיהיה עמי בקשר.
היום בבוקר קיבלתי הודעה על זיכוי הכסף ששילמתי עבור הנעליים ללא כל בקשה מצידי .
קיימת התכתבות מלאה בוואטסאפ. מה אפשר לעשות?
שלום,
תחילה על החברה לפצות אותך בעבור המתנתך בבית. החוק קובע פיצוי של 600 ש"ח (ללא הוכחת נזק) לכל המתנה.
בנוסף - החברה לא יכולה לבטל את העסקה על דעת עצמה.
במקרה זה החוק קובע פיצויים ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
לפיכך ולאור האמור - את רשאית לתבוע את החברה בגין כל העוולות.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר