שלום
הזמנתי 8 כרטיסים לרומניה דרך אתר צד ג'.
טיסה הלוך דרך חברת תעופה אחת.
טיסה חזור דרך חברת תעופה אחרת.
שתי החברות ביטלו את הטיסות בעקבות הקורונה.
לא קיבלתי עד היום החזר כספי על אף אחת מהטיסות.
כשניסיתי לפנות לכל אחת מחברות התעופה-הן שולחות אותי לצד ג' שממנו הזמנתי.
צד ג' שממנו הוזמנו הכרטיסים - זה די הזוי , אין להם מייל, רק מס' טלפון בחו"ל . לאחר המתנה של כחצי שעה על הקו אמרו לי (כשהתקשרתי מזמן) שלא קיבלו כסף להחזר.
בנוסף, יש עוד הסתבכות, חברת תעופה אחת שלחה ביטול אבל כנראה בטעות שמו בהודעת הביטול PNR שונה מה PNR שמופיע בהזמנה.
אז צד ג' טוען שלא קיבל שום הודעה על ביטול.
כשניסיתי לפנות לאחת מחברת התעופה במיילים לא עזר.
קיצר אין טיסות ואין כסף ויש בלגן.
האם ניתן לתבוע ישירות את שתי חברות התעופה כאן בארץ?
או מה אתם מציעים לעשות?
שלום,
1. אם לחברות התעופה יש נציגיות בישראל, אתה רשאי להגיש תביעה בבית המשפט בישראל כנגד 2 החברות.
2. כמו בכל תחום - באם לא הצלחת לעצמך לקבל את כספך - אני מציע לך לפנות לאיש מקצוע (במקרה זה עורך דין) על מנת שיטפל בעניינך וישיב לך את כספך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך -אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר