היי,
הזמנתי כרטיסי טיסה דרך מארגן שנה שעברה בחודש מרץ (03/2020) והכל בוטל בגלל הקורונה, הסכום הכולל היה 8100 ש"ח והוא החזיר לי רק 2500 ש"ח, כל פעם אני שולחת למארגן לשאול אותו אם יש התקדמות ואין תשובה מספקת למה שאני שואלת. עוד מעט תהיה שנה מאז שהכרטיסים בוטלו ואני דואגת מזה שכסף לא יחזור בכלל, שלחתי למועצת הצרכנים אבל אין תשובה גם .. יכולים בבקשה להדריך אותי מה אפשר לעשות?
תודה והמשך יום טוב.
שלום,
כמו בכל תחום, במידה ולא הצלחת לעשות משהו בעצמך, עליך לפנות לאיש מקצוע כדי שיפעל למענך (אני מניח שכאשר מתקלקל לך הרכב אינך מתייעצת בפורום עם מכונאי כיצד לתקן את רכבך) כנ"ל גם בעניינים משפטיים - עליך לפנות לעו"ד.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר