הזמנתי הזמנת אוכל מאפליקציית הזמנות אוכל כאשר הזמנים שנרשמו כטווח הזמן הינו בין 45-55 דקות.
חלפו שעה וחמישים דקות והשליח עדיין לא הגיע. כשפניתי לנציגת החברה, זו טענה שהטווח זמנים משוער והמסעדה עמוסה. בסוף יצא שביטלתי את ההזמנה כעבור כמעט שעתיים וללא אוכל נשארתי והזמנתי ממקום אחר. ואין לי תנור בבית כי הוא התקלקל ואני והילד ממתינים לאוכל יותר משעתיים. נאלצתי לבטל את ההזמנה וכעסתי על החברה שציינה טווח זמנים והמסעדה בכלל קובעת זמנים משלה. מרמה, חוסר שקיפות, עוגמת נפש. הכול יחד. מה ניתן לעשות?
שלום,
צר לי אין יותר מידי מה לעשות (מבחינה משפטית).
את כמובן רשאית לתבוע (בתנאי שיש לך ראיות להוכחת הטענות) ובסופו של יום תקבלי פיצוי קטן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר