היי, רכשתי רמקול (בידורית) קרוב ל 1000₪ ובמהלך האחריות גיליתי מספר תקלות. הבטיחו לי בשירות הלקוחות בווטסאפ שיחליפו לי ויאספו את זה ממני. אח"כ אמרו לי לחכות בגלל הקורונה. אח"כ שוב פעם הבטיחו לי שישדרגו לי אותה, לאחר מספר חודשים שאין התייחסות יותר למיילים ששלחתי ובפניה באתר שלהם. ובווטסאפ. (הכל מתועד לי) אני מתייאש להשיג אותם. אין להם פלאפון למענה רק להשאיר הודעות שגם לזה לא חוזרים. מה ניתן לעשות? תודה רבה
שלום,
אתה רשאי להגיש תביעה ובתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר