בחברה מסוימת ניתן לקבל שירות ב-2 ערוצי לקוחות - בטלפון זמן המענה ארוך מאוד מעל 8 שעות וצריך כול פעם לקום ב-8 בבוקר בדיוק כדי לקבל מענה מהיר יותר. בפייסבוק ניתן לקבל מענה יותר מהר עכשיו אבל שוקלים להעביר את הטיפול לבית המשפט בטענה שאני מטריד אותם למרות שנתתי הסבר והכול הבעיה שאני נכה ואין לי כסף לכול התביעה הזו, אם אני יכול לנצח בבית משפט נתתי להם הסבר להכול אבל אין מענה כלל. מה אפשר לעשות?
שלום,
אינני יודע במה דברים אמורים.
כמובן שחברה בישראל צריכה לאפשר ללקוחותיה מספר דרכים לשירות לקוחות ולא רק מס' טלפון שלא עונים בו ופייסבוק.
בכל מקרה ועל מנת שאוכל לענות על שאלתך - עליי להכיר את סיפור המקרה בהרחבה ולבחון את הראיות שיש ברשותך להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר