שלום,
לפני כ-3 שבועות רכשתי מוצר באתר אינטרנט מוכר.
תאריך ההגעה האחרון (ניתן על ידי האתר) הוא ה-31/5.
המוצר היה צריך להגיע במשלוח עד הבית, עם תיאום יום קודם לכן.
המוצר לא הגיע ולא ייצרו קשר. בפניה לשירות הלקוחות נאמר שהמוצר אבד בדרכו לארץ ואזל במלאי ולכן לא יכולים לספקו. (= ביטול עסקה)
במקום זאת, ניתן לקבל זיכוי לאתר.
האם ניתן לדרוש החזר כספי מלא (לא בצורת זיכוי) + פיצוי ?
האם ניתן לדרוש מהחברה תשלום על רכישת המוצר מספק אחר ?
אפשרויות אחרות עומדות בפני ?
תודה !
שלום,
את רשאית וזכאית להשבה כספית מלאה + תשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר