שלום,
אני לקוחה של חברת פלאפון כבר כמה שנים ועד לפני כחצי שנה אמצעי התשלום שלי היה הוראת קבע בחשבון בבנק הדואר.
בחודשים האחרונים העברתי את הוראת הקבע לחשבון בבנק רגיל עד שנאלצתי לסגור את החשבון מסיבות מסוימות.
בינתיים, חזרו שתי הוראות קבע והצטבר חוב של כמה מאות שקלים.
פניתי היום לחברת פלאפון לאחר שהפקדתי את סכום הכסף שמכסה את החוב ושלחתי להם הוכחה. הנציגה שדיברה איתי אמרה לי שאני חייבת בנוסף לתשלום החוב, לעדכן אמצעי תשלום תקין אחרת זה יועבר לטיפול של עורך דין.
ביקשתי להחזיר את הוראת הקבע שהיתה לי בחשבון בבנק הדואר או שישלחו לי כל חודש את החשבונית עם "ספח" שאותו יהיה ניתן לשלם באופן עצמאי. אך היא טוענת שהם כבר לא עובדים עם בנק הדואר ואין אפשרות לשלוח ספח שכזה. הם מוכנים לקבל רק כרטיס אשראי או הוראת קבע בבנק רגיל.
אמרתי להם שכרגע אין לי כרטיס אשראי או חשבון בנק אחר ואין לי גם את מי "לנדב" לצורך הענין הזה. בקשתי ודרשתי שימצאו לי פתרון כי אני עדיין לקוחה שלהם ועדיין מחוייבת לשנה וחצי במסלול שבו אני נמצאת.
היא התנצלה שוב ושוב ואמרה שאין מה לעשות. כמובן שפניתי למנהל שלא חידש שום דבר ורק נתן לי ארכה של כמה ימים כדי להשיג אמצעי תשלום שמקובל עליהם.
אשמח לדעת מה הזכויות שלי במקרה כזה? האם הם לא מחויבים למצוא פתרון שבו אוכל לשלם להם כל חודש לפי המגבלות שלי?
תודה רבה...
שלום טל
צר לי על השתלשלות העניינים המייגעת.
חברת פלאפון יכולה לקבוע את אמצעי ודרך התשלום בהם ניתן לשלם לה.
המלצתי הינה כי תשלחי מכתב למחלקת פניות הציבור בחברת פלאפון באופן מיידי בו תדגישי את העובדה ששילמת את חובך; צייני כי ברצונך להמשיך כמנויה בחברה אולם אינך יכולה לשלם את הסכומים החודשיים עקב הסיבות הנ"ל. פרטי בנוסף את אופן התשלום בו את מעוניינת.
הפצירי בהם לעשות כל שביכולתם בכדי למצוא פתרון יצירתי בעניינך.
מקווה שהמקרה יבוא על פתרונו במהרה
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר