ביום24.06.11 רכשתי זוג נעליים לביתי(עסקה פרונטלית)אך בדיעבד התברר כי המידה אינה מתאימה ,לאחר שפניתי לחנות (26.06.11),שם נאמר לי כי אין להם את המידה הנחוצה לי,בקשתי לבטל את העסקה .להפתעתי נדרשתי לשלם עמלת ביטול בסך של כ7% מערך הרכישה וזאת לטענת בעל החנות -איתו שוחחתי טלפונית ,יען כי שהה בחופשה ואף התרעם" איך אני מפריעה לו בחופשתו"-היות שחברת האשראי גובה ממנו 2.5%עמלה +5% נוספיםשהוא גובה לטענתו על פי החוק היות שהוא "הצמיד לי מוכרת שתטפל בי בעת ביצוע הרכישה".
רציתי לדעת האם נהג על פי חוק?
שלום אילנה,
המוכר לא נהג על פי החוק שכן ניתן לגבות 5 אחוז בלבד או 100 ש"ח , הנמוך מבינהן.
הייתי ממליץ לך לכתוב מכתב למנהל הרשת ( רצוי שעו"ד יכתוב) ואם תשובותו לא תספק , להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות ( רצוי באמצעות עו"ד ) .
בהצלחה
שחר שוורץ , עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר