הי. הגעתי לבאג מחשבים ביום חמישי למבצע בלאק פריידי. התעניינתי במזרים מדייה ואחד המוכרים הראה לי שהאקסטרימר סיידווינדר (המוצר) נמכר במבצע ב349 במקום 549. לאחר התייעצות טלפונית עם חבר ביקשתי שיביא לי אחד מ5 המוצרים שהיו על המדף בויטרינה הנעולה, אך בשלב זה הוא סרב בטענות שונות. לאורך 5 דקות ניסית לשכנע מוכרים אחרים ואת מנהל הסניף למכור לי אחד מהמוצרים שעל המדף במחיר המודבק עליהם והם סירבו תוך שינויי גרסה למה הם לא יכולים למכור לי: מ״מישהו הזמין את הכל״, דרך ״יש לי אימייל במערכת שאוסר עלי למכור״, עד ״יש עם המוצר בעייה עם משרד התקנים״. יש לציין שהמוצר הזה בדיוק נמכר כבר שנים על ידי הרשת. הם הציעו לי מוצר אחר שעולה פי שניים מהמוצר שרציתי, כל זה בעוד 5 פריטים מהמוצר שרציתי נמצאים על המדף עם מחיר נקוב. צילמתי את המוצר והמחיר ומנהל הסניף התעצבן וצעק על אחד העובדים להוריד את הפריטים מהמדף. מאוחר יותר כשהתקשרתי לשירות הלקוחות לאחר בירור קצר נאמר לי שהמוצר לא ישתתף כלל במבצע, למרות הפרסום בסניפים! היא אמרה שהוא מוסר מהמדפים בגלל בעיה ושהוא יחזור למלאי ביום ראשון. שאלתי אם במחיר המבצע, אך היא אמרה שבמחיר המקורי! זו לא הפעם הראשונה שהם עושים תרגילים כאלה. בכל שנה בבלאק פריידי הם נוקטים בפרסום שקרי ומפתה ולא עומדים מאחוריו. פניתי במקביל למועצה לצרכנות. אני מעוניין שיאכפו עליהם למכור במחיר שנקבו.
ערב טוב,
פנייתך מעט מסורבלת ועמוסה בפרטים טוב עשית שפנית בתלונה אל המועצה הישראלית לצרכנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר