פורום תביעת מזונות - הערך סיכוייך!

עו"ד איריס גרבר ועו"ד מוטי גרטל
עו"ד איריס גרבר ועו"ד מוטי גרטל

עורכת דין ונוטריון איריס גרבר, עורכת דין וחברה בלשכת עורכי הדין משנת 1996, מומחית בדיני המשפחה, לרבות הסכמי גירושין, גירושין, הסכמי ממון, אלימות במשפחה, מזונות, צוואות וירושות, גישור ומשמורת ומומחית בתחום דיני המזונות בישראל. התמחתה בבית המשפט המחוזי בתל אביב אצל כבוד השופט עמוס זמיר המנוח, מחבר הספר החשוב "המעמד האישי - חיקוקים וחקיקה".


עורך דין ונוטריון מוטי גרטל, עורך דין וחבר בלשכת עורכי הדין משנת 1996, פועל בדיני המשפחה והמקרקעין ונחשב אוטוריטה בתחומים הללו, לרבות קניית, מכירת או השכרת דירות, פירוק שיתוף במקרקעין ורישום בטאבו, וכן מומחה בדיני מזונות בישראל.
 

אודות הפורום

שאלות רבות עולות בכל הנוגע לנושא המזונות, בין אם מדובר במזונות אישה ובין אם מדובר במזונות ילדים.

 

פורום זה הוקם על מנת לתת מענה ראשוני חשוב בכל הנוגע לחיוב במזונות והזכות למזונות. במקרה של פרידה או גירושין, הבאת ילד משותף לעולם או ילדים משותפים גם ללא נישואין, ומה במקרה של זוגות חד מיניים? האם לידועים בציבור קיימת זכות למזונות? ומה לגבי מזונות בהסכם גירושין או הסכם ממון או הסכם הורות? ואם כבר נקבעו מזונות בפסק דין? שינוי מזונות – הפחתת מזונות או הגדלת מזונות, האם יש הבדל בין מזונות של ילד יהודי לבין ילד שאינו יהודי? האם משמורת משותפת משפיעה על סכום המזונות?

 

 

בכל המקרים המצוינים לעיל ואחרים נוספים, ראשית עליכם לקבל את המידע הנחוץ לכם, על מנת שתוכלו לבחור בדרך פעולה מסוימת שבה כדאי לכם לנקוט ואשר מתאימה לכם. 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-9428977



למעלה