פורום חקירות משטרה | חקירה פלילית

עו"ד אורי בר- משה
עו"ד אורי בר- משה

עורך דין אורי בר-משה הינו שותף במשרד עו"ד בר משה ושות' ועומד בראש המחלקה הפלילית. את לימודיו האקדמאים סיים בתחום המשפט הפלילי על כל רבדיו.


לעו"ד בר-משה ניסיון רב בתיקים פליליים, החל משלבי החקירה המשטרתית של החשוד, דרך ניהול התיק הפלילי ועד לסגירת התיק. כל אדם שמוצא עצמו חשוד בפלילים צריך להיפגש מיידית עם עורך דין שמבין את התחום על בוריו ויוכל לייעץ לו איך להתנהל בחקירה המשטרתית כדי להוביל לתוצאות הטובות ביותר בתיק.


עורך דין בר-משה בעל ניסיון של שנים בייעוץ לחשודים בחקירות במשטרה, מכהן כחבר בוועדה הפלילית של לשכת עורכי הדין ומרצה במוסדות אקדמאיים בתחום. בנוסף לניסיונו העשיר בתחום וידיעותיו הרבות, עו"ד בר-משה מעניק ללקוחותיו ליווי משפטי אישי, מלא ומקיף.
 

אודות הפורום

אם זומנת לחקירה במשטרה, למסור עדות או אם נעצרת ע"י המשטרה, או שמא אתה חושש שאתה צפוי לקבל זימון לחקירה או עדות - הנך מוזמן לפנות בשאלה בפורום זה ועו"ד פלילי מקצועי ישיבך במהרה.


פורום חקירות משטרה | חקירה פלילית הוקם במטרה לתת מענה מקצועי ומהיר לנחקרים וחשודים בביצוע עבירות פליליות שונות וכן לעדים או מתלוננים (נפגעי עבירה) בכל דבר ועניין הקשור לחקירת המשטרה.
לחשוד הנחקר במשטרה נתונות זכויות כגון: זכות היוועצות בעורך דין פלילי, זכות השתיקה, הזכות לאי הפללה עצמית, דרכי התיעוד החקירה ועוד.

 

לעדים ולמתלוננים (נפגעי העבירה) גם נתונות זכויות בשלב החקירה במשטרה.


לכן קיימת חשיבות לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין פלילי מנוסה ובקיא בתחום אשר יסביר לכם את זכויותיכם במהלך שלב החקירה במשטרה, מהן האפשרויות העמדות בפניכם, ישמע את גרסתכם ויסביר מה מצפה בכל שלב בעתיד.
 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-9428838



למעלה