פורום גישור משפחתי | גירושין בהסכמה - הכנה לגירושין

 עו"ד ומגשרת מיכל האוזנר-ברהוד
עו"ד ומגשרת מיכל האוזנר-ברהוד

משרד עו"ד מיכל האוזנר-ברהוד עוסק בתחום דיני המשפחה על גווניו.

 

המשרד עוסק בגישור בין בני-זוג לקראת גירושין; בניסוח הסכמי גירושין, הסכמי שלום בית ולחילופין גירושין, הסכמי טרום-נישואין והסכמי ממון; בניסוח הסכמי חלוקת עזבון; בגישור בין אחים בסכסוכי משפחה/ירושה ובגישורים בין-דוריים.

 

בנוסף, המשרד מלווה ומייצג את לקוחותיו בהליכי גישור, בהליכי יישוב סכסוך, בהליכי הידברות, בהליכי גירושין, בעריכת צוואות, בעריכת יפויי כח מתמשכים ובניהולי עזבונות. עוה"ד מיכל האוזנר-ברהוד הינה בעלת ותק וניסיון של 19 שנים כמגשרת וכמייצגת בתחום דיני המעמד האישי.

עוה"ד האוזנר-ברהוד משמשת גם כאפוטרופא לדין על קטינים, מכח מינוי על ידי בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים. עוה"ד מיכל

 

האוזנר-ברהוד מלווה את לקוחותיה במקצועיות ובסבלנות, תוך שימת דגש לצרכי הלקוחות וילדיהם, במטרה לסייע ללקוחות לשמור על זכויותיהם ועל זכויות ילדיהם באמצעות הליכי הידברות והגעה להסכמות.

 

כ-90% מהמקרים שבהם היא משמשת כמגשרת או כמייצגת בהליך מו"מ מסתיימים בהסכם.

אודות הפורום

הליך הגרושין הינו הליך מורכב רגשית ומשפטית. התשובה לשאלה "איך להתגרש?" משפיעה על הילדים, על כל אחד מהצדדים, על מצבם הכלכלי ועל יכולת התקשורת ההורית שלהם לאחר הגרושין.

 

הליך גרושין בהסכמה תוך הכנה מוקדמת, ללא מלחמות ובדרך של גישור, שומר על הילדים, דואג לצרכים של כל אחד מהצדדים, משפר את התקשורת ההורית ולא מכלה את כספי המשפחה.

 

הפורום גירושין בהסכמה, הכנה לגירושין וגישור משפחתי הוקם במטרה לתת מענה לשאלות העולות בדרך לבחירה בגרושין בהסכמה וכדי לעזור להצליח בגישור משפחתי.
 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-7428242



למעלה