שלום, נתקלנו בבעיה מול חברת ביטוח חיים- איילון חברה לביטוח בע"מ. החברה הנ"ל המשיכה לגבות כספי ביטוח במשך 5 שנים נוספות מסבי שנפטר, והסכום הצטבר לכ7000 ש"ח שנגבו במשך השנים מסבתי, אלמנה בת 80.
לאחר יצירת קשר עם החברה במשך השנים הללו, (משנת 2012), רק לפני כחצי שנה הפסיקו את הגבייה עבור סבי המנוח.יש לציין שלמרות הידברות חוזרת ונישנית מול החברה בדוא"ל וגם בטלפון מול מנהלים ובכירים- החברה מעלימה את המקרה ואינה מחזירה את הכסף המגיע. ברשותנו כל המסמכים הרלוונטיים למקרה שמראים שהחברה הייתה מיודעת ולא החזירה את כספנו. התחושה היא שהחברה מתעסקת בכספים קטנים של אישה אלמנה שלא דוברת עברית.
שאלתי היא כיצד עלינו לפעול מנקודה זו, שבה החברה אינה משתפת פעולה, בכדי לקבל את הכסף המגיע לנו, ולא דרך תביעות קטנות/מבקר המדינה?
האם קיימת דרך עדיפה ומהירה במקרים כאלה?
אשמח לייעוץ. תודה מראש, צליל.
צליל שלום
חברת הביטוח לא יודעת כי מבוטח שלה מת אלא אם נמסרה לה הודעה על כך מאת משפחת המבוטח או סוכן ביטוח.
אם הודעתם והחברה המשיכה וגובה פרמיה כמובן שיש לכם עילת תביעה להחזר הכספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום: דניאל שבח משרד עורכי דין 053-6249034
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אין קשר בין תביעת שארים לסטטוס העבודה של דודך בעת פטירתו. טופס תצהיר שארים, שאתם מתבקשים לחתום עליו קשור לתביעת קרן פנסיה ולא לביטוח חיים או ביטוח מנהלים, ויש למלא אותו ככל שנותרו שארים לדוד, כלומר בת...
המשך תשובה