פורום תיווך נדל"ן

עו"ד משה זילברמן
עו"ד משה זילברמן

עורך דין משה זילברמן יוצא משרד המשפטים, בעל תואר במשפטים בהצטיינות - בעלים ומייסד משרד עורכי הדין משה זילברמן ושות' באשקלון, זה הוקם במטרה לספק שירותים משפטיים איכותיים גם לתושבי אשקלון והפריפריה.

 

עורך דין משה זילברמן מעניק שירותיו המשפטיים במחיר הוגן, בהתאם למאפייני התיק ותוך התחשבות מקסימלית בצרכי הלקוח זאת מתוך הבנה כי רבים אינם מצליחים לממש את זכותם המשפטית רק בשל שיקולים כלכליים. השירותים המשפטיים ניתנים באופן אישי, תוך מתן דגש על שקיפות, זמינות ומקצועיות.

 

לעורך דין משה זילברמן ניסיון כביר בייצוג בעסקאות נדל"ן זאת לאחר שייצג במאות עסקאות נדל"ן ומתוקף כך לו ידע מעמיק בדיני מקרקעין בכלל, ובדינים הקשורים בתיווך במקרקעין בפרט. עיסוקו העיקרי של המשרד הוא נדל"ן ודיני מקרקעין.

 

המשרד מייצג הן סוכנויות נדל"ן מובילות והן לקוחות פרטיים.

אודות הפורום

עסקאות רבות בשוק הנדל"ן בישראל מבוצעות בעזרתם של מתווכי נדל"ן. פורום תיווך נדל"ן נועד מצד אחד לתת מענה לאנשים העושים שימוש בשירותיהם של מתווכי נדל"ן בכל הנוגע למשל לחובתם לשלם דמי תיווך, ומצד שני לסייע למתווכים המבקשים לקבל מענה לשאלות המתעוררות במהלך ההתקשרות עם לקוחותיהם, וכאשר הם נדרשים לעיתים לעמוד על זכותם לקבל השכר המגיע להם.

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-6244549



למעלה