פורום שמאי מקרקעין, צריך שמאות לדירה, בית, וילה או שטח אדמה?

יניב רפאל שמאי מקרקעין
יניב רפאל שמאי מקרקעין

יניב רפאל הוא שמאי מקרקעין ובורר מוסמך, העומד בראש המשרד SHOVI. המשרד מלווה את לקוחותיו בשלבי החתימה על עסקאות נדל"ן ובתהליכי ייזום ובנייה.

 

משרדו של יניב רפאל מעניק סיוע וליווי בכל הקשור לשומות למושבים ולמגזר הכפרי, וכן שומות למשכנתאות, למרול"גים, בחינת כדאיות פרויקטים, אומדן מיסוי צפוי, היטל השבחה במכירה ורכישת נכס ותשלומי חובה למנהל מקרקעי ישראל.

 

רפאל מקפיד על מקצועיות ויסודיות תוך מתן יחס אישי ועל רמת שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר

אודות הפורום

שמאות מקרקעין נוגעת בכל היבט בתחום המקרקעין והנדל"ן, כאשר מעורבותו של שמאי המקרקעין נדרשת וחשובה בעסקאות נדל"ן או בתביעות הנוגעות במקרקעין, וברוב המקרים בלתי נמנעת.


שמאי מקרקעין ממלא תפקידים חשובים מאוד, הכוללים בין היתר בדיקת הנכס לפני מכירה או רכישה ועריכת דוח שומה מפורט, אומדן זכויות דייר מוגן וזכויות בעלים, לקיחת משכנתא לכל מטרה, לרבות מחזור, בניה עצמית, רכישה ועוד, עריכת דוח כדאיות כלכלית ברכישת מגרש לבניה פרטית או לבניה רוויה, אומדן תשלומי איזון בין בעלי זכויות במקרקעין, הפחתת מיסוי והיטלים כגון היטל השבחה, תשלומים לרשות מקרקעי ישראל ומס שבח מקרקעין, עריכת חוות דעת מקצועיות לבית המשפט, בפרויקטים של פינוי בינוי או תמ"א 38, בחלוקת נכסי נדל"ן בין יורשים ועוד.


מטרת הפורום היא מתן מענה מקצועי לסוגיות בתחום המקרקעין מנקודת מבטו של שמאי מקרקעין.
 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-6248992



למעלה