פורום ייפוי כוח מתמשך

עו"ד זאב גולדוין
עו"ד זאב גולדוין

 

עו"ד זאב גולדוין משרדו של עו"ד זאב גולדוין הוקם בשנת 2003 במרכז מושב נהלל, שבעמק יזרעאל. מטרת המשרד של עורך דין זאב גולדוין לספק שרות משפטי אישי, מקצועי ואמין לקחותיו בכל הארץ.

 

עו"ד זאב גולדוין, מקפיד להעניק שרות משפטי במחיר הגון, העומד בכללי לשכת עו"ד ונתון לתחרות. המשרד מתמחה במגוון תחומי משפט ומומחה לענייני צוואות, ירושות ויפוי כח מתמשך, מומחה לענייני נדל"ן במגזר הכפרי ומומחה בליווי מועמדים בבחירות לרשויות המקומיות.

 

אודות הפורום

בעקבות כניסתו לתוקף של תיקון 18 בחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, כעת לכל אדם ניתנת אפשרות לחתום על מסמך ייפוי כוח מתמשך. מסמך משפטי זה מאפשר מתן ייפוי כוח לביצוע פעולות בשמו של מייפה הכוח, גם במקרים שבהם עד היום היה צורך במינוי אפוטרופוס - למשל אם מייפה הכוח יאבד את יכולותיו הקוגניטיביות או הפיזיות, ויהיה זקוק לאדם אחר שידאג לרכושו, לצרכיו ולגופו. החתימה על מסמך ייפוי כוח מתמשך תתבצע רק בפני עורך דין שהוסמך לכך על ידי משרד המשפטים, ללא אינטרסים אישיים.

 

פורום ייפוי כוח מתמשך הוקם במטרה להשיב על שאלות חשובות ולתת ייעוץ ראשוני בתחומים שבהם ניתן למנות מיופה כוח, כגון החלטות לגבי מקום המגורים, החלטות רפואיות, ענייני רכוש וכדומה, מהן הסמכויות שניתן להעניק למיופה הכוח, כיצד חותמים על מסמך ייפוי כוח מתמשך, איך ניתן לבטלו, וסוגיות רבות נוספות.

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-9428407



למעלה