שלום, היה חסר לי כמה טפסי 106 מהשנים האחרונות ושלחו לי את זה במייל, בשורה האחרונה בטופס רשום חתימת המעסיק, אך בפועל אף אחד ממקומות העבודה לא חתם, האם זה חובה שטופס 106 יהיה חתום לרשות המיסים?
שלום רב,
ככלל, הטופס צרך להיות חתום בין אם על ידי המעסיק ובין אם ע"י מחלקת הנהח"ש ושכר. עם זאת, אין כל מניעה להציג לרשויות המס גם טופסי 106 שאינם חתומים, כמובן שנתוני 106 ייבדקו ע"י רשויות המס בשני המקרים אל מול דיווחי המעסיק בטופס 126.
מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה
053-9368604
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, כעקון בעל המקצוע צריך להוציא קבלה על שם העסק שלו. לעיתים בעל מקצוע מנהל מספר עיסוקים תחת אותו מספר עוסק מורשה ולכן שם העסק כולל גם עיסוקים אלו. מבחינת הדיווח לרשויות המס בכל מקרה מחויב בדיוו...
המשך תשובה