פורום רכישת דירה | מכירת דירה

עו"ד אסף אלקוני
עו"ד אסף אלקוני

עו"ד אסף אלקוני, מנהל הפורום, מוסמך כעו"ד משנת 1995 ועוסק , כתחום עיסוק עקרי, בייצוג בעסקאות לרכישת /מכירת דירות מגורים.

 

עו"ד אלקוני מלווה באופן אישי את הלקוח מרגע קבלת ההחלטה על רכישת/ מכירת הדירה ועד לסיום העברת הבעלות בה. הדגש הינו על הכנת חוזה אשר מחד ישמור באופן בלתי מתפשר על זכויות הלקוח ( כקונה או כמוכר) ומאידך ישמור על אוירה טובה בין הצדדים מתוך ראיה כי המדובר בעסקה משותפת, בה שני הצדדים צריכים להיות מרוצים.

 

מלבד ההסכם עצמו, נבדקות כמובן כל השלכות המס של העסקה (מס שבח, מס רכישה היטל השבחה, דמי הסכמה וכד'), וכן נערכת בדיקה של הזכויות הקנייניות, על מנת שכל עסקה תושלם על הצד הטוב ביותר. למשרד ניסיון גם בעסקאות מורכבות, בהם הזכיות רשומות בחברות משכנות, במינהל, במינהל יו"ש וכמובן בלשכת רישום המקרקעין.

אודות הפורום

לרבים מאיתנו רכישה או מכירת דירה הינה עסקה יקרה ומורכבת וישנן שאלות משפטיות רבות ומגוונות שעלינו ללמוד ולתת עליהם את הדעת בטרם נכנס לעסקה.

 

מטרת הפורום הינה לתת מענה ראשוני להיבטים המשפטיים השונים בעת עסקה של רכישת דירה או מכירה של דירת מגורים. בפורום יינתנו תשובות כלליות לשאלות בנוגע לרכישת דירה או מכירת דירה לרבות סוגיות בתחומי המשפט המשיקים לנושא העיקרי של הפורום, כגון: מכירת דירה שנתקבלה בירושה או אגב גירושים, שיקולי מס ברכישה או מכירת דירה וכדומה.

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-9428881



למעלה