פורום ועדה רפואית

עו"ד רונן אבניאל
עו"ד רונן אבניאל

עו"ד רונן אבניאל בעל נסיון רב בתביעות פרטיים כנגד הביטוח הלאומי, משרד הבריאות וכן גם מס הכנסה ומשרד הרישוי, בגין מימוש זכויות של אנשים בלי מוגבלויות או נכות כתוצאה מתאונה או מחלה קשה.

כמו כן, משרדו של עו"ד רונן אבניאל עוסק גם בתביעות נגד חברות ביטוח בגין מחלות קשות, תאונות, נכות בעקבות מחלה, נכות בעקבות תאונה, גמלת סיעוד, פטור ממס הכנסה וכן אובדן כושר עבודה.


משרד עו"ד רונן אבניאל מלווה את כל לקוחותיו לאורך כל ההליך המשפטי, הן בהליכים הבירוקרטיים והן בביצוע הבדיקות הרפואיות שנדרשות, וכן, שם דגש על זכויותיהם ודואג לכך שימומושו בסוף התהליך.
קבלת קצבה מהמוסד לביטוח לאומי אינה דבר פשוט, במיוחד עבור אנשים שמתקשים בתפקוד בעקבות מחלה או נכות, ועל כן, משרד עו"ד רונן אבניאל מעניק הכוונה ועוזר ללקוחותיו בקבלת הקצבה שמגיעה להם, תוך השתתפות בוועדות רפואיות והגשת טפסים עבורם.


למשרד עו"ד רונן אבניאל , ניסיון עשיר בייצוג לקוחות אל מול המוסד לביטוח לאומי, ועל כן שליטה בכל הליך משפטי הכרוך בתהליך זה.
 

אודות הפורום

לעיתים אדם הנפגע בתאונה או במחלה נדרש להתייצב בפני וועדה רפואית אשר במקרם רבים, תחרוץ את גורלו.


פורום ועדה רפואית הוקם על מנת לתת מענה לשאלות הקשורות בוועדות רפואיות במסגרת הביטוח הלאומי (נכות עבודה, נכות כללית, דמי מחלה, פעולות איבה וכיו"ב), וועדות של קרנות הפנסיה, וועדות רפואיות של משרד הביטחון, וועדות של משרד הבריאות לקביעת כושר עבודה וכן וועדות של משרד הבריאות לקביעת מוגבלות בניידות.

הפורום ינסה להזים את החששות שעומדות בפני אדם אשר נדרש להתייצב בפני וועדה רפואית בה רב הנסתר על הגלוי ויתן מענה ראשוני לשאלות המתעוררות כאשר אנו נדרשים להתייצב בפני גוף ממסדי אשר יקבע את גורלנו. 

 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-7105243



למעלה