פורום מעצר - זכויות עצורים ושחרור ממעצר

עו"ד שי שקד
עו"ד שי שקד

עורך הדין שי שקד עוסק בתחום המשפט הפלילי ומעניק ייצוג מקצועי ויסודי בעת ליווי לקוחותיו בהליכי מעצר השונים ("מעצר ימים" לצרכי חקירה או מעצר עד תום ההליכים) ושחרור ממעצר.

במהלך השנים ייצג עורך הדין שי שקד חשודים, עצורים ונאשמים בתיקים פליליים סבוכים ומורכבים וזכה להצלחות רבות ומוכחות.

 

עו"ד שקד מייצג בנאמנות את לקוחותיו בכל בתי המשפט הפזורים ברחבי הארץ ופועל בנחישות ותוך הקפדה על שמירת מלוא זכויותיהם בעת המעצר ובערכאות השיפוטיות השונות.

אודות הפורום

פורום מעצר, זכויות עצורים ושחרור ממעצר הוקם במטרה לתת מענה מקצועי ראשוני ומהיר לאזרחים בתחום דיני המעצרים בישראל ורלוונטי לכל סוגי המעצרים: "מעצר ימים" (לצורכי חקירה), מעצר עד תום ההליכים המשפטיים, מעצר "עד החלטה אחרת", מעצר באיזוק אלקטרוני.

 

מעצר פלילי של אדם הוא הליך פוגעני וקשה מאד בהתחשב בכך שמדובר בשלילה או הגבלת הזכות החשובה ביותר של האדם לחירות וחופש התנועה.

 

מעצרו של אדם בעל השפעה ישירה על מצבו הנפשי, הכלכלי והמשפחתי של העצור ובני משפחתו ובמרבית המקרים לשלב המעצר יש גם השפעה על ההליך הפלילי בכללותו, על האפיקים הטיפוליים והעונש שיוטל בגזר הדין אם יורשע.

 

לכן קיימת חשיבות כי עצור או מי שנתון תחת תנאים מגבילים ואו איזוק אלקטרוני, יכיר את זכויותיו בהליך המעצר, ידע מראש מה מצפה לו , מה האפשרויות העומדות לרשותו ויקבל ייעוץ משפטי מעו"ד מנוסה הבקיא בתחום דיני המעצרים.

 

הבהרה – פורום זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אלא הכוונה כללית בלבד ובכל מקרה יש לקבל ייעוץ משפטי פרטני.

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-8007583



למעלה