פורום פינוי שוכר ומקרקעין, פירוק שיתוף

עו"ד אלדד אמת
עו"ד אלדד אמת

עו"ד אלדד אמת, מייסד משרד עורכי דין אלדד אמת, הנו בעל תואר ראשון L.L.B במשפטים בהצטיינות, כמו-כן עוה"ד אלדד אמת משתתף באופן תדיר בהשתלמויות מקצועיות מטעם לשכת עורכי הדין.
המשרד עוסק בתחום האזרחי-מסחרי בדגש על תחום המקרקעין ונדל"ן, ומלווה את לקוחותיו בהליכים של רכישת דירה ומכירה, חוזה מקרקעין, רישום זכויות, פירוק שיתוף, פינוי מושכר, הסכמי שכירות, סכסוכי שכנים בבתים משותפים ותחומים נוספים.

משרדנו חרט על דגלו להנגיש את מערכת המשפט לכל אדם ואדם, תוך מתן דגש על שירותי אישי, מקצועי ושקיפות מלאה.
 

אודות הפורום

 

אין דבר מתסכל יותר מהסיטואציה שבה נתקלים משכירי דירה או נכס אחר, כאשר הנכס היקר ביותר שלהם נמצא בשליטתו של השוכר הסרבן אשר מצד אחד אינו מקיים את חובותיו כלפי המשכיר ומצד שני אף מסרב לפנות את הנכס.

 

במסגרת פורום פינוי שוכר I מקרקעין I פרוק שיתוף ננסה להשיב לפונים בעזרה מקצועית בשאלות שונות המתעוררות בעת הצורך בפינוי שוכר מהמושכר, לרבות בעניין העילות לפינוי המושכר, דרכי הפעולה לפינוי על ידי פניה לבית המשפט או לשכת ההוצאה לפועל, ייעול דרכי הפעולה ועוד.

פורום פינוי שוכר, מקרקעין ופירוק שיתוף מתמקד גם בסוגיות של פירוק שיתוף בדירה או נכס של בני זוג, יורשים, בני משפחה או שותפים, אשר יכולות לעלות במצב של שוכר שמסרב לפנות נכס עקב תום תקופת שכירות, אי תשלום דמי שכירות, הפרת חוזה, גירושין וכדומה.

 

כמו כן, לא אחת נוצר מצב בו צד אחד לשותפות - בני זוג, שותפים, יורשים וכו' מבקש לפרק השותפות בדירה או בנכס, בין בחלוקה בעין ובין במכירה וחלוקת השווי. כשלכל השאלות הללו יש, לעתים קרובות, קשר והשפעה ישירים להיבטים שונים בתחומי המקרקעין ודיני משפחה, ירושה וצוואות. 

 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-8007579



למעלה