פורום מחלת מקצוע

אורן מעוז, משרד עורכי דין
אורן מעוז, משרד עורכי דין

אורן מעוז משרד עורכי דין עוסק מזה שנים בתחום הנזיקין, דיני הביטוח והרשלנות הרפואית. אף על פי מורכבות התחום, המשרד מקפיד להיות מעודכן תמידית בחידושי הפסיקה וכך להשיג עבור לקוחותיו את הפיצויים המקסימליים והזכויות המגיעות להם, תוך מתן שירות אישי, טיפול מקצועי ושקיפות מלאה לאורך התהליך.


תביעות בגין מחלות מקצוע דורשות היכרות מלאה ומקיפה עם תחום הרפואה המשפטית והתביעות מול המוסד לביטוח לאומי, בד בבד עם ניסיון רב המאפשר להוכיח קיום של קשר נסיבתי בין תחום העבודה של הנפגע ובין המחלה שממנה הוא סובל.


אורן מעוז משרד עורכי דין בעלי ניסיון רב בהגשת תביעות פיצויים עבור נפגעים בתאונות דרכים, תאונות קשות, תאונות עבודה ונפגעי רשלנות רפואית על כל סוגיה. כמו כן, הם מעניקים ייצוג בוועדות רפואיות ושירות משפטי רלוונטי בתחום מחלות המקצוע.
 

אודות הפורום

פורום מחלות מקצוע נותן מענה לשאלות הקשורות למחלת המקצוע, מחלה שהעובד נפגע בה עקב עבודתו או עיסוקו, בהיותו חשוף לגורם המזיק בהדרגה ולאורך זמן.


רשימת מחלות המקצוע הינה רשימה סגורה המופיעה תחת הפרק "מחלות מקצוע" בתקנות הביטוח הלאומי.


הפסיקה קבעה כי לעובד ישנה דרך נוספת להכרה כנפגע מעבודה על דרך תורת המיקרוטראומה, מחלה שנגרמה כתוצאה מתנועות חוזרות ונישנות.


בפורום יינתנו שאלות ראשוניות: האם קיים קשר סיבתי בין המחלה לעבודה? דיווח לביטוח הלאומי, מהם אחוזי הנכות שניתן לקבל בעקבות הפגיעה? מהו ההליך המשפטי לאחר דחיית הבקשה? סיוע בהפניה לרופא מומחה שיקבע האם קיים קשר בין אופי העבודה למחלה.

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-7359661



למעלה