פורום הקמת חברות ושותפויות | ייעוץ לחברות ושותפויות

עו"ד גיא הרשקוביץ
עו"ד גיא הרשקוביץ

עו"ד גיא הרשקוביץ, עו"ד מזה 15 שנים, בורר ומגשר בסכסוכים עסקיים ומסחריים עוסק במתן שירותי ליווי וייצוג משפטיים עבור חברות, שותפויות ויחידים בתחום המשפט העסקי - מסחרי, ומעניק ייעוץ שוטף לעסקים, תאגידים וחברות בניהול הפעילות העסקית, בניסוח ועריכת הסכמים עסקיים ומסחריים כגון הסכם שותפות, הסכם מייסדים, הסכם השקעה, הסכם רכישת עסק, הסכם זכיינות, הסכמי הקצאת מניות, הסכמי סודיות, הסכמי פרילנס, הזמנות עבודה, הסכם למתן שירותים, הסכם ייעוץ, הסכם הפצה, הסכם סוכנות והסכמי עבודה.

 


משרד עו"ד גיא הרשקוביץ נותן שירותי ליטיגציה וייצוג בכל הערכאות המשפטיות ומנהל הליכי בוררות וגישור לפתרון סכסוכים עסקיים מחוץ לכותלי בית המשפט. המשרד דוגל במתן שירות ויחס אישי ובמצוינות ואמינות ללא פשרות, תוך הקשבה לצורכי הלקוח והענקת השירות המשפטי הטוב ביותר עבורו.

 

אודות הפורום

פורום הקמת חברה או שותפות ויעוץ לחברות ועסקים הוקם במטרה לתת מענה לציבור הרחב המתעניין בהקמת חברות או שותפויות, לבעלי עסקים, חברות ושותפויות המעוניינים לקבל ייעוץ בנושא ובכלל זה פניות בנוגע להליכי הקמת חברות או שותפויות, ייעוץ טרם הקמת שותפויות או חברות, הסכמי מייסדים, הסכמי בעלי מניות, הסכמי שותפויות וכיוב'.


הפורום יתן מענה לשאלות טרם הקמת חברה או שותפות, למשל, שאלות בקשר עם הסכמי מייסדים, הסכמי בעלי מניות, הסכמי שותפויות, הליכים הנדרשים לצורך הקמת חברות או שותפויות, כיצד מתנהלים במסגרת החברה או שותפות, מענה ראשוני לסוגיות כגון בדיקות אצל רשם החברות והשותפויות (למשל של שם החברה או השותפות המוצע, אישור השם), הכנה ועריכה של תקנון לחברה, עריכת פרוטוקולים של דירקטוריון או אסיפת בעלי מניות של החברה ועוד.
כמו כן, בפורום ניתן לקבל מענה לשאלות בקשר עם ייעוץ כללי בקשר עם חברות או שותפויות.

 

המידע המוצג בפורום לרבות התשובות הניתנות בו אינו מהווה ייעוץ משפטי מכל סוג שהוא ואינו בגדר המלצה לנקיטת או אי נקיטת הליך. מומלץ לפנות לייעוץ משפטי פרטני לכל מקרה לגופו.

 

 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-9428571



למעלה