שלום! 1. אנחנו שוכרים משרד בקומת מסחר של בניין. הכניסה היא נפרדת לחלוטין, אין לנו שימוש בלובי, במעלית ובחשמל של הבניין. משתמשים רק במים ואם יש הפסקת חשמל אז גם בגנרטור של הבנין. 2. בהסכם שכירות מצוין כי התשלום לועד הבית הוא לפי שטח הרצפה היחסי של המשרד. 3. ועד הבית הקודם גבה מאיתנו תשלום חלקי ולא כמו דירה רגילה בבנין. 4. הועד הנוכחי העביר לנו דרישת תשלום של תשלום מלא לועד הבית + השלמה רטרואקטיבית של החודשים בהם שילמנו באופן חלקי. אשמח לעזרה עם הפניות לחוקים ופסיקה כדי שאוכל להגיב להם כמו שצריך. תודה!
שלום רב,
מאחר ומעמדכם הינו של שוכרים, הזכויות והחובות שלכם נגזרות מהסכם השכירות עליו חתמתם. מאידך, מקובל כי הוצאות בגין מיסי הועד משולמות עבור הוצאות שוטפות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
053-6256688
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבדוק למי מוצמד הגג והוא חייב בתשלום, יש חוק איך אמורים לגבות כספים תתקשר אלי ואסביר הטלפון שלי מצוין בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה