ערב טוב, שתי המעליות בבניין התקלקלו. הוועד פנה לחברת האחזקות לטיפול בנושא. החברה שלחה טכנאי ודאגה לתיקון המעליות. לאחר התיקון נשלחה הודעה לדיירי הבניין על עלות התיקון (קרוב ל-20K). לא נעשתה שום פניה לוועד להצעת מחיר לפני התיקון. לוועד נודע המחיר רק בדיעבד. האם אנו מחויבים לשלם את עלות התיקון בלי שניתנה לנו האפשרות לקבלת הצעות מחיר נוספות? ברור לנו שצריך לשלם, השאלה היא כמה. מה ניתן לעשות המקרה כזה? תודה
שלום רב,
יש לבדוק כיצד התבצע הליך תיקון המעלית על ידי המעורבים.
עקרונית העניין נתון לשיקול דעת הנציגות, אך בהינתן כי קיימת גם חברת ניהול יש לברר את הפרטים המלאים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
053-6256688
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב בכדי לתת תשובה יש לבדוק את הוראות התקנון המוסכם של הבית המשותף, אם לא רשומות הוראות בעניין מדובר בגג משותף ואז עולה השאלה לגבי שמוש סביר או לאו וגם זאת יש לבדוק אם לא ברור נא להתקשר למספר שנמ...
המשך תשובה