קניתי מקרר לפי קטלוג שפרסם נתונים מטעים על המקרר. דיברתי עם החברה שהתנצלה על הטעות. הפיצוי שקיבלתי לא נראה לי מספיק ורני חושבת שבטח עוד הרבה אנשים הוטעו. כדאי לתבוע בייצוגית?
חן שלום רב,
מדברייך עולה שכבר קיבלת פיצוי על ההטעיה ולכן ספק אם עדין קיימת לך עילת תביעה אישית כנדרש בחוק;
האם את מכירה אדם נוסף שרכש את אותו המוצר והוטעה גם כן באותה הטעיה כביכול?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לגבי פנייתך בנוגע לאי קבלת קופון למרות פניה לחברה במועד הרלוונטי: ניתן לפנות לבית המשפט בו התנהל ההליך, לצרף את האסמכתאות הרלוונטיות ולבקש שהחברה הנתבעת תכבד את הקופון. בברכה, מתן ...
המשך תשובה