בשיחה טלפונית עם נציג של חברת אשראי שאני שייך אליה הציעו לי כל מיני הטבות, יש לי את השיחה מוקלטת, כשניסיתי לממש אותן באתר הייתה הודעת שגיאה וגם כשפניתי לבתי העסק עצמם (היו הנחות בקניית כרטיסי קולנוע ושוברים למסעדות) אמרו שאין להם חוזה נכון להרגע עם החברה הזאת... דיברתי עם כל מיני אנשים נוספים שאני מכיר גם להם הוצעו ההטבות האלה אבל הם לא ניסו לממש אותן. אפשר על סמך זה להגיש תביעה ייצוגית נגד החברה?
תודה על פנייתך.אשמח לייעץ אך יש צורך בפרטים נוספים, נא פנה אלי טלפונית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הטעיה צרכנית הינה עילת תביעה פופולרית. יחד עם זאת, על-מנת להוכיח אותה יש להוכיח כי נגרם לך נזק וכי ישנו קשר סיבתי בין ההטעיה לבין ההתקשרות עם החברה המטעה. משוכה שהיא לא תמיד קלה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה