היי. לפני כחודש בערך רציתי לקנות חפיסה של אוכל מסוים וראיתי את התווית שהייתה מוצגת על המדף והיא הייתה 19.90. אפילו בדקתי את המשקל של האריזה לוודא שזה באמת המחיר של החפיסה (כי יש גם חפיסות קטנות יותר). בכל אופן כשהגעתי לקופה אמרו לי שהמחיר שהיה מוצג על המדף שגוי והמוצר עולה 35.70 ש"ח. שמרתי את הקבלה וצילמתי את התווית על המדף. מה עושים כדי לתבוע את הסופר הזה?
תודה על פנייתך. אם מדובר במקרה חד פעמי, ממליצה שתפני אליהם אישית ותבקשי החזר של ההפרש (על פי חוק).
תביעה ייצוגית במקרים כאלה תהיה מוצדקת רק אם מדובר בהתנהלות שיטתית לגבי מוצרים רבים ולאורך זמן.
בברכה
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פוורם תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, המסמך הרלוונטי הוא חוזה ההתקשרות בין הצדדים. נסה לראות מה אומר החוזה לגבי מקרה של שיחה מחו"ל לישראל. אם החברה פועלת בניגוד לחוזה, ייתכן שישנה עילה להגשת תובענה ייצוגית. בברכה, מתן...
המשך תשובה